måndag 21 april 2014

Cool-koala i Mölnlycke

Hej! 



Nu är jag i Mölnlycke och besöker 2A på Högadalsskolan. Idag var vi ute på promenad i samhället.


Vi gick runt och tittade på vad som fanns i Mölnlycke. Här är vi utanför vårdcentralen.


Efter den långa promenaden blev jag trött. Men efter maten piggnade jag till.


Kul att vara med på träslöjd.



Sista dagen fick jag testa mina kunskaper i matematik. Här tränar jag på additionstabeller.

Det har varit två intensiva dagar men roligt. Nu reser jag vidare till Falkenberg.


27 glada barn i 2A Högadalsskolan önskar dig lycka till på den fortsatta resan.

Följ Koalabjörnens resa via Tour Builder. Ladda ner Google Earth först.
Koalans blogg hittar du här.
Trevlig resa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Information angående bygget på Bryngelstorpskolan

Nu är bygget på skolgården i full gång och flera entreprenörer med personal är på plats. Det har tyvärr skett en hel del skadegörelse på by...